In the ghetto

Jag var väldigt tidig imorse så jag hann till och med ta en sväng ner till Vilan istället så jag cyklade dit där jag skulle ta 3an till stationen. Så då var jag så tidig att jag var i massa andra tankar vilket resulterade i att jag glömde låsa cykeln. Detta la jag inte märke till just då utan kom på detta mitt under mitt skärande av fräsch sallad till skolan som då befinner sig i fina lilla Kävlinge. Denna tanke ligger mig nära om hjärtat under hela dagen men jag glömmer bort det för att jag har så mycket att göra. Sen när det väl var dags att möta mina gula Monark ser jag att den står exakt likadant som jag lämande den, tror jag. Och är då olåst! Till min lättnad tar jag och sätter mig tryggt och behagligt på sadeln och cyklar glatt hem!
Vilken tur man har in the ghetto. Jag börjar tro mer på Landskrona alltså. Den är bättre än man tror.
Tack!

Kommentarer
Postat av: mamma

La är bra och trevligt

tycker mamsen

2009-12-08 @ 16:26:02
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback