The ring

Dumma jag skulle testa en snygg ring på Gina Tricot idag. Det slutade med att jag inte kunde få av den. Fick panik och sprang som bara den för att hitta syster Caroline. Hittar henne till slut. Hon kan heller inte få av den. Vilket resulterar i ännu mer panik från min sida. Känsliga Ida börjar böla och skaka. Carran blir också rädd. Efter någon minut av panik från bådas sida är ringen av. Det var långa sekunder ska jag säga er. Aldrig mer att jag kommer prova ringar alltså. Är fan rädd för ringar nu alltså.

Kommentarer
Postat av: sanne

Hände mig för några år sedan. Har aldrig provat en liten ring sedan dess :P Bara förstora!

2009-12-25 @ 16:57:54
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback