Utposten

Tjo hej! Vilken helg alltså. Jag har skrattat konstant hela helgen typ!! Igår for jag och Margit till stan i Landskrona och där köpte jag nya leggens på Gina Tricot. Efter det tog vi bussen och besökte nyinflyttade Brita. Där bjöds det på fika och sedan for vi hem lika snabbt igen. Carran, Jens och Patrik kom och hämtade oss. Hemma lagade vi god lördags mat eller menade mer vardagsmat, lite hemmagjord potatismos med korvjox till. Mmm vad gott! Patrik var nere från Enköping så ja det var megakul att få träffa honom igen. Vi skulle egentligen hyra film men så började jag och Carran dricka lite vin vilket resulterade i en liten utekväll. Vi körde därefter till Helsingborg till Patriks lägenhet och började dansa och ha oss och sedan gick vi ner till stan i Helsingborg då och fortsatte kvällen på Utposten som jag aldrig förr varit på men ja det var megamysigt och vi hade verkligen skitkul!! Har inte skrattat så mycket på så länge. Vilken känsla då ju.
Sen så idag träffade jag och Patrik Carran och Jens för lite brunch på Brooklyn. Och ja menade mycket brunch... Fy fan avd gott det var och vad mätt man blev.. Där skrattade vi ännu mer. Ojoj.. vad kul! Detta kommer jag leva på länge antar jag. Yeah på det!
Sedan träffade man också en bloggläsare ute i vimmlet. Johannes Lejon var det som kom och hejade på oss. Haha, han bara åhhh, jag följer din blogg. Haha sånt är kul, verkligen. Fast egentligen är han Patriks barndomskompis så vi känner ju varandra lite grann på grund av det. Men ja ändå, roligare att säga bloggläsare. ;) Muhaha.
Här kommer ett antal bilder från helgen som gått:
Alla eller ja många tror att vi är ett par jag och Patrik. Och ja det är vi ju. Hihih ;) Syskonpar..
Pusshej mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback