Hoppas inte..

Tror eller det känns i hela kroppen att lilla Ida håller på att bli sjuk. De säger att man inte ska känna efter när man tror en massa men nu känns det faktist som det stämmer. Jaja, idag har jag pluggat samhäll, gjorde klart instuderinguppgifterna så att man slipper det. Därefter läste jag lite i boken, Om jag kunde drömma. Den är verkligen spännande. Igår fick jag nys om att Twilight 2 ska ha premiär den 9 november i Usa och att de skulle kanske fixa så att det blir samma datum i Europa, hope so. Ett måste att se den isf.

Höll precis på att tappa glaset så att all min cola nästan hamnade på mitt skrivbord samt golv men lyckades bannemaj haffa upp glaset igen, tro det eller ej men det gick fan ta mig tort till :)

Jag ska kanske tatuera mig snart.. ett hjärta på handleden..var det tänkt. Ett minimalt. Lets see when. (A)

<3

Frihet med någon fin text vill jag tatuera också.. fatta fint.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback