Gekås Ullared

Tjenixen gott folk! :) Hoppas ni är pigga och glada för idag är en ny dag för er som inte visste de. Igår var jag som sagt ju på Gekås i Ullared for the first time in my life. Och ja det var lite folk till att börja med för vi kom dit vid typ halv nio tror jag klockan var och sedan när vi var klara vid 12 snåret var det folk till tusen. Shit ja! När man glömde allt och bara kollade ut mot folket såg man hur många de egentligen var.. det tänkte man inte på när man var så fokuserad i sitt handlade inte. Det började med att Fredrika och Tomas hämtade upp mig vid min dörr (najjs va?) Sen körde vi då mot Ullared med mycket snack om allt och ingenting.. pratade bla framtid och sådant kul och även lite dåtid om sommarens händelser osv osv. När vi var framme träffade vi Betty och vi kollade tillsammans ett tag sen splittrades vi. Men sågs sen igen när det var dags att gå en trappa ner till eletrokinkprylarna, dagens höjdpunkt för mig. Jag plockade först med mig massa onödigt skit som exempel hellokitty tavla och hello kitty väska och hello kitty pärm men efterhand som jag kom på att det var onödiga köp la jag av grejerna på lita andra hyllor här och var. Så vips hade jag inte så mycket kvar när jag väl skulle betala (me like). Var ju tvungen att spara lite cash till resten av sommaren. hehe :) 


Detta var det som fick följa med hem. Vet tråkiga saker men nödvändiga. Speciellt kollegieblocken till i höst då man ska plugga. Titanicfilmen är min snyftfilm när jag känner mig ensam och känner för att spilla några tårar. De fyra färggladda ljushållarna fick följa med hem för att få det lite mer trivsamt i mitt fula rum som jag då försöker få fint. Och svarta strumpor igen.. bästa! Då slipper man sortera och sortera.. smart va? Oj glömde ju fotta mina casewnötter köpte även det ju, hela 1 kg, muuuuuums, Ida-kräng-tajm. 

De andra jag joina dee köpte en del mer.. som typ kläder..(jag köpte inte sånt eftersom jag inte ansåg det var billigt alls om man jämför liksom och så hittade jag inget fint i heller) De andra köpte också ja.. minns inte.. blää.. orka bry sig.. De köpte i alla betydligt mycket mer.

Lite bilder från dagen:



Det blåste ganska mycket den dagen..som ni ser på mitt fina hår


Ganska suddiga bilder dock.. men bilder är bilder. ;)



Tomas med vagnen i högsta hugg!


Jag ska säga er att vi turades om att gå med vagnen.. bara så att ni vet ;)


Freddi helt inne med att läsa någon information om veets grejsimojs kräm.


Jag med vagnen precis i början.. jag är smart.. valde att gå med vagnen när den var som lättast.. ;)


Freddi med en mer full vagn. Vad säger ni? Halvfullvagn eller halvtom?

Jag säger halvfull ;)


Me so very happy för att allt är så billigt :) (säger vi)


Mer folk när vi var klara med vårt handlande.


Snygga vi är ;)



Hej svejs!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Ditt rum är ju inte det minsta fult, var har du fått det ifrån?

2009-07-23 @ 10:47:58
URL: http://v-schultz.blogspot.com
Postat av: jossan

du skriver så roligt sis! Jag sitter och skrattar för mig själv...kul att läsa om dina upptåg! poss

2009-07-23 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback