Hbg-festival torsdag

Hejsan :) Igår var det första dagen på den årliga festivalen som äger rum i Helsingborg stad. Det var mycket regn som välkommnade den men vi var lia glada för de. Jag och Patrik dansade och hade oss när förbandet spelade på rixfm festival.Sen kom Carran, Malla och Pontus och gjorde oss ännu mer danssugna. Haha. Mötte även Freddi och hennes två vänner :) 

Igår var vi även på Knutstorp och kollade läget på det nya motorsportgymnasiet som byggts där :) Testade att sitta i en JTCCbil o det va najjjjjjjs ;)


Blir ju sugen att börja om gymsniet igen!! :D


Jaja vad skoj det va


Snygg bil!


Carran kollar in bilarna


Patte och ja på la festival. a rix fm ;) Style va ju ändå bäst... då kunde man sjunga.. "Fantasi.." osv osv


Det regnade en del.. men sen när Kim skulle börja uppträda slutade det!


Gogo.. ;) Ser ni så blöt min tröja blev??


BWO


När jag hade zoomat in gick det förbi en kille... typiskt ;)


Fick i alla fall en bra bild på BWO! :D

Ska iväg till Hbg ikväll igen :) Du blire mer bilder.. puss så länge mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback