I'll be there

Hej! :) Jag har inte orkat skriva något.. vettigt.. Jobbade idag och imorgon är det min sista arbetsdag som jordgubbs/potatisförsäljare. Sen är säsongen slut och då blir det till att fylla plånboken med goa cash! Men sen nu är planerna att träffa upp Ellinor i Glumslöv vi ska hitta på något kul, det var tänkt att vi skulle bada, men jag vet inte om det blir så nu. Det verkar som att det kommer regna när som... Men då får jag skjuts, det lovade mamma ;) annars fick jag cykla dit, ca 5 km (uppförsbacke hela vägen). Sen imorgon efter jobbet är det bio med Freddi, Carran och Freddis mamma. Blir bjuden på filmen Sommaren med Göran, tror det är förhansvisningen. Yeah!

Hej svejs! 
pusssss

Kommentarer
Postat av: ELLINOR

tack för idag! :)<3

2009-07-05 @ 22:54:59
URL: http://ellinorjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: fredde

Du får gärna skriva om filmen var bra :) verkar skit rolig på trailern. ha d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback