Boulettes de viande d' Ida

Tja! Drog iväg till IKEA tidigare idag och köpte lite grejer till Brita och en lampa till mig som jag ska ha vid fönstret. Sedan handlade vi och då fick jag för mig att jag kunde göra köttbullar vilket då blev kvällens mat med klyftpotatisen som blev över från igår, sås, sallad och lingon. Det blev faktiskt gott om man får säga så, satt fint i magen ju. Till något annat bara för att jag kom att tänka på det så tycker jag det ska bli skojigt att gå till skolan imorgon trots att man måste gå upp väldigt tidigt. Men man vänjer sig och så fort man kommer upp är man ju pigg om man då har sovit några timmar annars inte. Så det ser vi fram emot, vad veckans skoldagar har att erbjuda!
Ha en fortsatt trevlig afton! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

gott gotti gott gott Idis

Kram mamma

2009-11-22 @ 21:00:59
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback