Vårväder

Igår for lite av familjen ner till Landskronas lilla centrum och checkade läget. Det var kul. Men inte lika kul att inte kunna köpa något själv. Men alltså den staden har typ inget utbud vad det gäller kläder eller så. Nästa helg blir det antagligen Malmö Entré, Väla eller Lund. Mer utbud om man säger så! ;) Jag har ju beställt nya uggs av Josse från Usa. Så då har man nya fina vinterskor att gotta sig med i jul och framöver. :D
Jag fick passa Milo när mamma Jenny skulle kolla en affär så då tror jag att alla trodde killen var min. Hihi. Lite kul, men sånna blicker fick jag faktiskt.
Jenny penny, the mama.
Fjortisarna som jag kallar dem fick också hålla i vagnen.
Jag fick chansen att använda mina favoritsolglasögon för det var så fint väder ute då solen bara strålade.
Geggamojamössan passar Milo så bra ju. Gulligaste ungen hittar ni här! ;)
Nu ska lilla Ida med familj till Ikea. It's the shit!
À tout à l'heure!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var underbart att vara i La tillsammans med en del av min familj. Lilla gullungen Milo är helt fantastiks. Fina kort Idids



Snart får du pengar så du kan köpa det du önskar

kram Mamma

2009-11-22 @ 17:07:04
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback