What is love?

Ja, det är frågan. Svaret på den frågan är att just nu lyssnar jag på den låten, i skrivandets början på detta fina och braiga inlägget. Tänk att man kan vara så pigg som jag känner mig nu. Tror det var för att jag tog en timmes tupplur efter skolan innan. Sånt gör mycket! Fixade ju potatisgratängen till familjen, stekte köttet samt fixade salladen. Bästa maten på länge om man får säga det själv. Alla blev ju mätta och belåtna i alla fall och det tolkar jag som ett bra tecken.
Mammsen bjöd på lite vin  och det smakade såhär:
Till maten drack vi Apotekarnas julmust. Mjao.
Det ska va medium stekt!
Jag och mamma! :) På City Gross i söndags kramade jag om mamma bara sådär när vi köade till kassan. Då var det en kvinna som sa. Det märks att du gillar din mamma! :) Inte många ungdomar som gör så. Sa hon.
Vi höres mina vänner! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback