Behov

Vår hund Enya har helt glömt att man ska uträtta sina behov utomhus. Efter att hon fött sina valpar har hon helt glömt bort det och uträttar numera sina behov inomhus. Och jag har börjat tröttna och det är inte först idag jag sögar att det måste ske ett slut på detta då jag själv gick i pisset.. Usch fy vad äckligt!! Detta måste få ett stopp nu.
Vad kan man göra för att hon ska ändra sig? Vi går ut ändå och hon uträttar sina behov även ute men majoriteten av alla behov görs inomhus, även nummer två.
Vill någon ge tips på hur detta ändras? Vore jättebra för mig och alla andra familjemedlemmar för snart trampar någon i bajs... Och det förvånar inte om jag kommer bli den första..

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha man tackar Ida ;D

2009-10-25 @ 13:52:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: heheh, tack :) shit vad du förändrats . gick in på din blogg och fattade inte att de var du förren långt efter hahahaa!

2009-10-27 @ 17:03:59
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback