Dagens höjdpunkt!

Är att hämta posten och mötas av månadens mobilräkning, jippi! Snart minus på kontot, yay! ;) Gissa vad den gick på?
Men annars ska jag glatt erkänna att det ändå är lite kul med att hämta måndagens post. Massa kul relkam väntar och det är ju inte illa de att gå igenom dem, det tar ju dessutom evigheter att bara kolla igenom dem. De roligaste reklamerna är ju ändå att kolla igenom tekniktidningarna, massa mobiler, laptops, plattånger, med mera med mera. Och de tråkigaste tidningarna är ju Icas och Citygross för de innehåller massa extrapriser på exempelvis kött, kaffe eller något liknande, sånt som inte intresserar lilla Ida utan min käre mor istället. Ja, det ska väl finnas tidingar för allas intressen.
Igår såg jag att min syster Carran på facebook på hennes statusuppdatering att hon hette nåt i stil med att hon längtade till tomten. Detta gillade jag och kommenterade även de att jag också gjorde de fast på lite cool engelska "me 2" och så hade även en annan gillat de. Trodde Carran var seriös och längtade till tomten men det visade sig vara vår luriga syster Jenny som var på skojhumör och hade skrivit detta på Carrans facebook utan att Carran själv hade märkt de. Så lite senare sen på msn fick jag veta detta, att Jenny hade skojat igen. Liten kul grej, för jag trodde verkligen på de. Vem längtar liksom inte till tomten? Inte för klapparna eller så utan för denna fina goa mysiga julkänsla det är innan och efter julen. Me like!
Sen då.. eller Hej svejs goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback