Spontan utgång med Jasse!

Igår hade jag ingenting planerat förutom en chillkväll hemma för mig själv eller med min bästis (datorn). Sen så for jag istället iväg till Helsingborg för att träffa Jasse. Vi stack på förfest hos Jasses lillasysters vänner och sedan for vi vidare till stan för lite mer festande. På Stinsen träffade vi på Patrik! Trodde han inte var nere i Skåne denna helgen men jo visst det var han! Så blev sjuk överraskad och glad. Efter det drog vi till Tempel älskade Tempel. Det var sjukt kul och jag ångrar inte en sekund att jag stack dit. Skitkul! Här kommer ett antal bilder som hann tas under kvällen.. Njut ;)
Lekte modell i badkaret.
Flabbade för mycket istället.
Puss
Kvällens bästa bild! Den beskriver allt. Det som kanske inte syns på bilden är att Jasse faller och jag håller upp henne, några sekunder efter trillar hon typ..
Det får duga.. Har hundratals fler.. lite mer personliga. Typ hej då. Ska lägga upp ett videoklipp också för er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Ja vi hade jätterolig. Kul att snacka med dig också :) tur med namnet, var 99% säker hehe.



Ha en fortsatt trevlig lördagkväll.

KRAM.

2010-02-13 @ 21:17:46
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback