Filmkväll eller mer fika

Igår träffade jag Freddi och Betty för en filmkväll tillsammans hemma hos Betty. Vi startade filmen Avatar som tyvärr var för dålig kvalité så vi snackade mest och jag ville hellre se den på bio med mycket bättre kvalle liksom. Sen så startade vi någon annan som istället började hacka. Vi gav då upp vårt försök att se film så vi drog istället till Maddes för fika och snackade i flera timmar. Väldigt mysigt med kvällsfika sådär tycker jag! Något man borde göra fler gånger.
Några bilder som togs..:P
Blixten förstörde det hela. Haha..
Nu idag väntar söndagsstek de Mére. Vi ska samtidigt fira lilla mig som snart fyller år. Puss vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Markus

Jupps, född och uppväxt här :)

2010-01-17 @ 19:24:43
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback