Tips till alla förkylda

Stannade hemma även denna dag. Och det är jag mycket glad över när jag tittar ut. Värsta snövädret ser jag, bara en vit massa ser jag när jag annars brukar se lilla Ven och Öresund utanför. Men men inte mycket att göra åt de. Det ska fortsätta vara lika kallt ett par dagar framöver har jag fått veta. Väldigt trist men inte så mycket vi kan göra åt de. Sen idag har jag sovit länge det villa säga tagit en lång sovmorgon och varit bästa vän med toalettpapper för att torka min snoriga näsa. Usch vad jag hatar snor.... Det börjar i alla fall bli bättre nu och jag börjar så smått möta mitt normala jag. Härligt härligt! Efter min långa njutbara sovmorgon satte jag mig framför datorn och tittade på alla Paradise Hotel avsnitt man missat. Och det var ungefär alla veckans avsnitt. Men ja shit vad spännande det börjar bli nu. Min absoluta favorit är i allaf all Andreas. Hoppas han tar hem hela skiten, om inte han lyckas göra det hoppas jag på Kristoffer. Han har också spelat riktigt bra. Eller vad säger ni andra Paradise Hotel-föjare?
Igår tåg jag i alla fall en klockren bild på hur jag ser ut när jag är förkyld.
Så ser jag ut nästan alla timmar på dygnet. Mestadels i alla fall...
Tips att göra så när ni andra är förkylda för då slipper ni använda nytt papper efter papper hela tiden. Detta är både mer miljövänlgare och bättre för er ekonomi. Vad säger ni? Är det inte bra? För er som inte provat borde göra de nästa gång ni är förkylda och näsan rinner 24/7.
See you!

Kommentarer
Postat av: sanne

Inte bra ida, det där med pappret. Man kan få bihålleinflamation om man inte snyter ut snoret. Och enligt Malin vill man INTE ha det :P

2010-01-27 @ 19:44:56
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback