Rygghelvete!

Igår var en hektisk dag likaså idag på jobb. Hela tiden att göra... Sjukt. Idag kom det massa alkohol så då skulle jag bära in de.. en jäkla massa lådor med alkoläsk, så ja då har jag tydligen burit megafel. För nu gör det riktigt ont alltså... Aj. Jag är sjukt trött men har inte tidd att känna efter så blir istället "megapugg", svårt att förklara. Trivs skitbra me mina arbetskollegor i alla fall. Mer för varje dag vi jobbar ihop. Som idag på jobb... sprang jag hit och dit och sprang för att hämta en grej.. kollade mig inte för vilket resulterade i att jag snubblade över tröskeln och föll...

Sen så skulle jag hjälpa att greppa tag i en stor gryta typ med massa mat.. jag trodde mina "starka" armar kunde ta de så jag tappar typ greppet för jag har massa olja på händerna men hinner ta upp de, lite faller på golvet och mannen i fråga märker ingenting medans alla mina kamrater runt omkring märker... Hhahaha. megakul! Svårt att förklara men jag tror ni fattade. Annars är det illa...

Jag börjar bli trött nu.. eller ja min rygg säger ifrån. Imorgon väntar ännu ett flera timmars lååångt arbetspass. Måste vila till de.

Pöööööööösssssssssssssssssssssss!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback