Ghost

Igår när jag var på Oj med Patrik så hittade Patrik några filmer till ett bra pris. Men det krävdes en bra film till för att han skulle kunna tjäna på det. Så då hittade jag en som jag ville ha. Ghost med Patrick Swayze! Så då frågade jag snällt om jag kunde få den i samband med att jag var klar med min kockajävelsutbildning. Ja sa han då, ett bättre argument kunde jag inte komma på. Haha. Så då blev den min och den har vi nu sett på idag, fast det var i morse. Nu på kvällen kollade vi på en annan film han köpte, Into the wild. Som jag tycker är riktigt djup fast bra. Älskar budskapet!!

Kommentarer
Postat av: susanne

Tack för en fin filmkväll. Filmens budskap tilltalade mig och en och annan tår föll också.

Lycka till imorgon med det du skall göra

kram mamma

2010-06-13 @ 23:06:06
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback