Harrys i Borgholm

Hejsan! Har nu jobbat lite granna och hunnit komma igång.. Yeah najs är de. Igår var et mycket att göra för mig och jag sprang runder som en dåre. När det inte är så mycket att göra i köket så springer jag ut och leker servitris, alltså hämtar alla glas och flaskor. Rätt kul att se hur fulla alla är. Igår dansade jag och bland annat mina rumskamrater på Harrys. Skitkul var de, fast jag var rätt trött och hade inte alls planerat de. Men sen på midsommar blev det ju också en ganska sen natt... Nu ikväll väntar det lite mat och sällskap med alla på jobbet. Vi ska käka och bara umgås. Tydligen så är det något sen på Hotell Strand, dit alla drar en söndag.. Får se om vi drar dit sen då. Håler på att fixa mig.. ska snart cykla till jobb och slappa. Inte ofta man lär göra de på jobb liksom.

Ja nu kör vi och festar tredje dagen gilt eller vad säger ni?

Igår förresten var Magnus Hedman på Harrys och agerade DJ. Gissa om jag hade mod och ta bild med honom? Jo lätt! Så ja den bilden dyker lätt upp här snart.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback