Imorgon firas Jasses student!!

En av mina favorittjejer tar studenten imorgon!! :D Åh vad jag är glad för hennes skull. Det ska bli så kul. Ska på hennes studentskiva sen på kvällen och utgång och så på det sen hela natten...
Först imorgon ska jag vara i skolan för sista gången.. Då är man klar där sen!! :D Känns asnajjs.... Vi har cirka 140 hungriga studenter som ska matas imorgon. Det blir först mingelmat till champagnefrukosten, tunnbrödsrullar och sandwiches. Sen blir det tvårätters till lunch. Till varmrätt bjuds det på kycklingfilé fylld med soltorkade tomater och philiadelphia, ugnsbakad nypotatis och någon sås och sedan till dessert blir det vaniljglass och jordgubbar. Mmmm vad gott! Innan idag fixade vi med alla bord och dukade upp allt. Så fiint det blev!!
Nu för det bjuder jag på lite bilder från MIN student!!
till alla som ska ta studenten imorgon, då vill jag bara önska er en underbar dag och natt och lova mig att njuta så länge den varar för det går så fort!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina bilder, grattis kockajävel! POSS

2010-06-11 @ 21:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback