Milos 1- årskalas

Igår var vi bjudna på Milos kalas hemma hos Jenny och David i Viken. Det var superdupertrevligt med bra sällskap och skitgod mat. Smörgåstårta och sen bjöds det på supergoda kladdkakemuffins med grädde och jordgubbar. Sen efter de festades det vidare med lite öldrickande på Docken i Helsingborg. Sen blev det nattamat på Donkan som vanligt... mmmm va najjs!
Här kommer lite bilder..
Dessa fina smörgåstårtor hade Davids mor Eva lyckats göra. Mums!!
'
Den snygga och trevliga värdinnan Jenny har vi här. Bakom henne gick David..
Jens och Carran
Söta Mallakitizen
Fina dekorationer..
Desserten..god godare GODAST!
Banankakan
Födelsedagsbarnet
Sen käkade jag och Patte på Espresso House... klassikern.
Så nu ska jag försöka fokusera och öppna mina skolböcker för nu är det bara en vecka kvar tills jag är klar! Så bra jag känner mig ibland...
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback