Blondin igen..

Om man får svära någon gång så gör jag det nu. För fan vad nöjd jag blev idag. Klippte och slingade mig hos Haircut by Jenna och det stället kan jag verkligen rekommendera. Gå dit! Hon är riktigt bra. Det ligger centralt, vid Butterix i Helsingborg då.  Men ja, det var de. Nu ska jag efter efter tre ganska mycket att göra dagar på O'learys jobba en lunch imorgon. Så ja då måste hon i säng. Ses mina älsklingar! Vill påminna er om att imorgon blir det mixikansk förfest sen utgång med favoriterna. Det ska bli nice. Puss på er. Förresten, fan vad jag ska shaka ass... yeeeeeee!
På de bjuder jag på en nice nice låt. Ohhhh, vad nice!.
Puss en sista gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback