Vilken dag!

Jaha, nu sitter man och skriver en to-do lista till imorgon då vi ska ha övning för praktiska provet, denna gång med fisk som varmrätt.
Vill ni se den sen när jag är klar. Kan kanske skriva ner den här med bara för att jag själv lär mig det då. Upprepningar gillas för då lär man sig.
I alla fall, så idag har jag och Anki gjort mycket. Anki är en ny vuxenelev som är hela 44 år gammal. Idag har vi fixat skolans salladsbuffé, bräserat 4 stekar, malt 25 kilo kött som jag sedan gjorde 45 wallenbergare och sedan blev det 109 vanliga biffar. Shit shit! Imponerad...
Hej och hå nu ska jag fortsätta planera min morgondag. För imorgon ska jag lyckas för jag både vill och kan! Yeah då kommer man långt!!
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback