Chokladbollar

Recept:
100 gram margarin/smör
1 dl socker rör man ihop.
Sen blandar du ihop resten av ingredienserna som är 2 msk kakao 1 tsk vaniljsocker 2 msk kallt kaffe och sist 3 dl havregryn.  Super enkelt recept som jag tycker du också borde göra för att överraska din partner eller din bästa vän eller kanske till och med hunden, varför inte? Sen när jag hade rullat mina bollar smälte jag under tiden ner lite blockchoklad jag hittade i kylen och rullade in bollarna med det och sen på med kokosen. Lät det stå i frysen en kvart sen var det dags att njuta.. :)
Avslutar med en bild på min senaste tavla jag köpte på Ullared när jag avr där för några veckor sedan.
Den blev min för endast 25 svenska riksdaler. Köpte även en tavla där det stod Love. Mycket fint tycker chef Ida.

Kommentarer
Postat av: Susanne

TAck älskade Idis. Goaste och smaskigaste chokladbollar ever

ha en fin jobbetid

kramar

2010-11-17 @ 08:30:15
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Chokladbollar är gott. :P

2010-11-19 @ 01:03:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback