Tjabba! ny favoritblogg?

Idag har jag inga planer för vad jag ska göra. Alla min kläder jag ville ha tvättade inför en ny vecka är tvättade och sen till och med vikta, hundarna har fått sin lunchrunda. Två av tre hundar gjorde nummer två. Nu sitter jag här i min nya mysiga fleecejacka. Mmmm så myys. Lyssnar på det grymt bra albumet med Daniel Adams-Ray. Den är trevligt bra! Jag har inget att göra, då bloggar jag sen läser jag samma bloggar om och om igen ifall de har uppdaterat något nytt. Måste hitta fler att följa. Ibland känns det som jag går igenom min favoritblogagr så snabbt. Är det ett tecken på att de är för fååå.. att jag måste hitta fler att läsa. Jo det tar jag det som, så bara för de ska ni skriva en kommentar med era favoritbloggar. Snälla! För min skull.
Puss gullungar!
Kan ju nämna mina bloggar jag dagligen följer:
Margitohlsson.blogg.se
SanneAndersson.blogg.se
JasmineRolf.devote.se
Yogajenny.blogg.se
Tarzansmamma.blogg.se
Romina.devote.se
http://varthailandresa.blogg.se/
Sen följer jag Paradisehotel deltagarnas bloggar..på tv6.se när jag orkar och hinner.
Sen följer jag bland annat Natalie Karlssons blogg på kanal5.se och läser ibland de andras med. Men den tycker jag har blivit sämre, därför blir det max två gånger i veckan för den, tyvärr.
Sen läser jag såklart Kissies, Kenzas och Blondibellas då och då. Men även Tyras.
Hmmmm har jag glömt någon??
Sen Nemos blogg från Kungarna av Tylösand läser jag med.
Får absolut inte glömma min absoluta favorit, Egoina!!
Pusssssssss
Tror inte jag glömt någons.

Kommentarer
Postat av: margit

Alltid roligt med nya bloggar tycker jag med

ny inspiration

kram Susanne

2010-11-23 @ 20:04:20
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Söt du e!

2010-11-23 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback