Jag har fått en award...

av mamma och Jossan, som innebar att jag ska visa en favoritbild och berätta tre saker som ligger mig varmt om hjärtat.
Denna bild är min favoritbild för att jag just nu kämpar som en galning för att lyckas som kock. Den passar liksom in i min nuvarande sysselsättning. Jag svettas, fäller tårar och även en del blod.. Just nu hittar ni mig på Gastro i Helsingborg som också är nominerad till årets krog. Detta är verkligen något jag kämpar för och ja det var egentligen inte tänkt att jag skulle göra detta, varje gång vill jag ge upp men fortsätter alltid ändå trots motgångar. Tror det är meningen.. Så därför är denna just nu min favoritbild! Är tacksam för alla som stöttar mig igenom detta <3
1. Jag älskar min fina och väldigt STORA familj enormt mycket! Det är nu jag inser hur mycket ni verkligen betyder för mig då jag typ har flyttat hemifrån. Bor för tillfället i Patriks, min brors lägenhet under tiden jag jobbar i Helsingborg. Där börjar jag känna mig ensam när jag kommer hem om dagarna efter jobbet. Bara i sängen känner jag mig ensam, en stor dubbelsäng och ja det är verkligen då man inser hur jobbigt det är utan sin fina familj.
2. Mina underbara vänner som alltid ställer upp för mig. De stötter man genom allt! Vi har alltid roligt ihop och skrattar åt det mesta. När vi festar äger vi ställena och har ALLTID roligt tillsammans! Vad vore jag utan era fina leenden omkring mig.
3. Jag älskar att skriva av mig här i bloggen. Det får mig att må bra och när jag skrivit av mig om mina känslor så känns det som om det lättar lite inom en. Även fotografering är en del som ligger mig varmt om hjärtat och sen att få visa dem här för er gör saken ännu bättre. Sen älskar jag att festa och dansa loss med mina vänner på en fest eller ute på krogen. Att gå en promenad kan frigöra mig från mycket! <3
Sedan var min uppgift att sända denna award vidare..
Till en tjej som påminner mycket om mig, vi tycker och tänker detsamma och har oftast samma åsikter om det mesta. Bland annat så tycker vi om samma killar..Haha Namnet på denna underbara och helt goa tjej är Jasmine och hon är en av mina absolut bästa vänner.
En annan underbar tjej som jag känt sen jag lärde mig att gå är Sanne! Vi har alltid hållit ihop och kommer också i fortsättningen att göra de. Hon har genomgått mycket under sitt liv och jag har stöttat henna genom detta. Love ya <3
Jag sänder också vidare denna award till en annan grymt bra person, vid namn Pernilla. Hon och jag blir liksom väldig galna ihop och kan sen göra det mesta. <3 Hon bor just nu i Malmö med sin pojkvän och lever studentliv. Önskar henne all lycka med sin utbildning.
Fredrika Thomsen som jag träffade på gymnasiet är också en person jag verkligen älskar. Vi är väldigt olika men ändå lika! Tack för att du finns! <3
Jag väljer också att sända denna vidare till min mamma. Som har gjort mig till den människa jag är idag. Utan henne=ingen Ida!
Hoppas ni njöt under er läsning och att ni sänder denna award vidare.
Pusss pusss gullungar! Masssvisss med kärlek till er. <3

Kommentarer
Postat av: sanne

DU är underbar ida! Och, ja. Du har verkligen funnits där för mig, i vått och torrt! Loveu <3

2010-10-31 @ 19:41:28
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback