Allt fixat!

Ljusen är tända, huset städat, maten klar och här sitter jag och bara väntar en timme innan tjejerna kommer. Bra va? Hela dagen har jag bara fixat för ikväll. Började med min dessert eftersom den skulle vara kall, så den har bara stått i kylen hela dagen och väntat. Sen fixade jag min förätt som är en potatis och purjolökssoppa. Sen så började jag med varmrätten och sen märkte jag att jag hade tid så jag bakade mina nyttiga bauguetter därefter gjorde jag min sås, rödvinssåsen. Nu sitter jag bara här och ska nu strax ta in hasselbackspotatisen i ugnen och även min tomat. Mmmm vad gott det ska bli! :) Hoppas de andra tycker det med.. ;) Och att de också är lika hungriga som jag är. Har knappt velat äta för har varit helt inne och fokuserad i vad det var jag höll på med..;)
Nu ska jag ta in potatisen och tomaterna. Vi hörs!! <3 Ska ta en massa bilder som ni får se imorgon, lovar..
PUSSSSAR!!

Kommentarer
Postat av: Robin

Flitigt! :D och allt låter så gott :) och det tvivlar jag inte på att det är heller! Ha en fortsatt trevlig kväll du <3

2011-02-04 @ 22:02:00
Postat av: Pernilla

Superfint Ida! Du äger kocken! <3

2011-02-05 @ 10:24:05
Postat av: kenneth

lägg upp recept, suttit hela dagen och väntat!

2011-02-06 @ 15:54:51
Postat av: lennie

Fin blogg, håller med Kenneth, lägg upp recepten från middagen :)

2011-02-06 @ 15:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback