Hemresa!

Japp, då var beslutet taget. Jag åker hem till mitt kära Skåneland den 6 januari kl 1350 från hundfjället för att vara exakt och kommer fram vid sextiden på morgonen dagen därpå i fina Helsingborg. Jag har velat hit och dit och har nu kommit fram till detta. Det känns superduper för bra vid nuläget och jag vet att jag kommer må bättre där hemma. Just nu mår jag inte prima i själen min. Tyvärr. Jag har gett det snart en månad så jag har faktiskt försökt. Sitter i min lilla säng och har till och med hunnit packa ner det mesta. Mina väskor är fyllda med grejer och jag börjar inse att jag ska åka hem. Det känns bra för tidigare idag skrev jag på ett papper där jag bekräftade att jag skulle säga upp mig. Så nu är det ingen återvändo! Tänker fundera på vad JAG vill med MITT liv och tänker göra det som känns bäst för mig. Det får ta tid det får ta de.. Bara jag får göra det jag vill.
Lite bilder från det gångna året ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du har gjort ditt val och du är välkommen hem

vi möter dig naturligtvis på Knutan

kramar Mamma

2011-01-04 @ 21:39:13
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Skönt att det känns bra för dej nu. Mådde inte alls bra när du mådde som du gjorde. fina Ida snart tillbaks igen :D:D ses snart babe. <3

2011-01-04 @ 21:41:10
URL: http://jasminerolf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback