Höstdepression..

För att inte råka ut för en för stor höstdepresson unnade jag mig igår och idag lite nytt.

Jag vill ge en eloge till alla modebloggare... det är ju megasvårt att ta bilder på sig själv med kläderna på. :P Men jag försökte..



Marinblå kofta från Åhlens 299 kr.



Gröna maschesterjeans från Lindex 299 kr.



Höga i midjan och väldigt bekväma!


Ny mascara från Loreral Paris, volume million lashes (extra black). Bästa!! Nu till kampanjpris för Kicksmedlemmar, 131 kr.





Ännu en kosta fast denna från Lindex. 299 kr. Kortare framtill oh längre bak. Superskön och väldigt snygg!



Armband från Åhlens. 99 kr. Piffar alltid till din outfit.


Bye bye älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Superfina kläder och det är du verkligen värd eftersom du kämpat och jobbat under tiden som andra legat på stranden.

Njut och lev livet och resten ordnar sig av sig själv

varma kramar mor

2011-09-28 @ 19:24:15
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Älskar dig så himla mycket så det gör ont i mitt hjärta

kramar

2011-09-30 @ 21:04:03
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback