Hata Skånetrafiken men älska LP

HejHej! :D

Idag när jag skulle vara duktig så tog jag bussen en timme innan jag började, så missade jag bussen eftersom att bussen körde förbi 3 minuter innan den ska gå så jag bara DAAAAAAAAAAAAAAhhh?! Hade tänkt plugga och var duktig men nej det ville inte gud att jag skulle vara så jag fick komma lite senare och inte hinna plugga. Jaja.. Skit i det nu. Därför hatar jag skånetrafiken för att de kommer innan de ska gå, hur fan kan det gå till. Jag kan förstå att ni kommer försent i bland men hallå innan den ska gå... Det går inte ihop i mitt huvud alltså. Från en sak till en annan. Idag delade vi ut lappar på stan i Landskrona och fick en del utedelade sedan träffade vi en kille från LandskronaPosten och frågade om de hade lust att skriva ett repotage om oss och vårt projektarbete, (vi ska ha en loppis och samla ihop pengar till ett barnhem i Nepal). Och det verkade gå hem hos den här journalisten eller vad han nu var så vi gav våra nummer och sedan sa han att han skulle ringa upp i morgon eller i veckan och boka "träff" med oss. Så snart ser ni oss i Lp, bild, text m.m Superkul att något fungerar i alla fall. :D

Nu ska jag förmodligen läsa vidare i boken "De kallade mig Ise" så att jag får den utläst. Vill göra klart allt nu innan man går på jullov. :D

Ha det så bra, puss och kram vi syns på stan´



Kommentarer
Postat av: sanne

Åhh vad kul :D Synd att det va LP, finns ju inte här. Men spara artikeln så jag får se :D



Jag vet, skånetrafiken suger fett!

2008-12-01 @ 17:00:12
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

ja jag får visa sen :)



hata skånetrafiken!! :P

2008-12-01 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback