My dream (A)

Sov till tolv idag med. Härligt värre. Därefter åt jag mammas frukostbullar och russian earl grey te. Meeeee like! ;) när min goda frukost var uppäten gjorde jag i ordning mig för Väla! Men under frukosten hittade jag värsta kapet i en tidning, som jag skulle köpa till Carran på hennes födelsedag. Säger inte vad jag hittade eftersom hon läser min blogg och jag vill ju inte avslöja det. Men den kommer i alla fall till nytta i framtiden och Mallas present hon köpte kombinerar min, ännu bättre liksom. Mer kan jag inte säga om det. Inte kul annars ju. När vi väl kom till välarondellerna såg man hur mycket trafik det var och det var bara ännu mer folk på Väla. Shit så mycket folk det var och man ville ju egentligen bara hem när man såg det. När vi väl hade tagit oss dit, jag, mamma, Lasse och Margit så bestämnde vi oss för att träffas upp en timme efter och det räckte säger jag nu. Köpte ingenting eftersom jag bara hittade skitgrejer eller nej hittade ett par assygga ancleboots på din sko men tyvärr var de ej på rea. Typist eller. Alla fula skitgrejer rear de ut inget fint rear de ut, illa! :P




Men dessa smörheta boots fann lilla Ida idag på Din sko på Väla för 449 kr. Ej rea då alltså. Fyyyy på det. Men heta var de för det.

Om ni är nyfikna på varför min rubrik blev som den blev idag är det för att min dröm just nu är att jag vill ha en Nikon D40 nuuuuuuuuuu tack ! :D:D Har läst och sett så mycket bra om den nu. Nu kostar den endast 3290 kronor på Elgiganten och då tillkommer ett minneskort med 4 Gig. Åhhhhhhhh vill bara ha den nu alltså. Money Money thanks. :D

Pssssttttttt ha det gott folk!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Coola jeans du har på dig!

2008-12-27 @ 23:40:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack så mycket! :)

2008-12-28 @ 02:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback