Strömming

Sov hos syrran i Hbg inatt. Sen så idag gick vi runder på söder. Sedan "pratade" jag i telefon under tiden vi gick förbi telenor-nissarna HAHa orka dem då.. så jobbiga. Men det funakr faktist, så ett tips till er läsare är att "prata" i telefon medans ni går förbi dem. DET FUNKAR! ;)

Sedan åt vi rullströmming till middag idag och så har jag även hunnit med att klä julgranen och baka kanelbullar. Mycket man kan hinna med om man vill här i världen. Förresten, hittade en superfin väska på Åhlens, ska nog köpa den sen i mellandagarna inte för att jag tror att den går ner i pris mest för att jag inte giter nu innan julafton. Jag vet redan vad jag kommer få i julklapp eftersom jag var med och valde den, filmen Arn - riket vid vägens slut. Sen kommer jag få pengar. Och laptopväska har jag också önskat mig. En fin en' . :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback