Xmas time

Vad var det jag sa? :P

Imorgon ska jag, Freddi och Emmeli hålla i underhållningen i vår klass avslutning, det ska bli intressant. =) Vi ska leka charader, hm stavas det så? Har för mig det. Ja i alla fall så har vi kommit på MEGAsvåra ord eller meningar som folket i vår klass ska försöka visa med sitt unika lilla kroppsspråk. Ex: En bonde söker fru. Ganska aktuellt men rätt kul hur någon ska få fram det. Jahapp återstår att se ju ;)

Sedan ska jag och Freddi sticka till Malmö stad och shoppa, var det tänkt. Ska köpa julklappar till Pontus och Margit. Sedan ska jag kolla på någon tatuerings/piercingstudio eftersom att jag troligen ska pierca mig, antingen på jullovet eller på min födelsedag. BTB jag ska ha geografiprov på min födelsedag!! My lord. Hur mycket otur får man ha?

Hejhej =)



 


Kommentarer
Postat av: sanne

Jaså? Vart ska du pierca dej någonstans? :)

2008-12-18 @ 22:12:45
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Vid sidan under läppen, där Julie hade sin. Fast jag ska ha ring ;) Följer du med och gör den i hbg? Du kan ju tatuera dig ;)

2008-12-19 @ 08:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback