God morgon!

Jag är då fortfarande hemma från skolan och samtidigt passade jag på att ta sovmorgon och jag vaknade nästan nyss. Härligt värre. Fast när man är sjuk så räknas det egentligen inte som sovmorgon eller så för att man måste vila för att bli frisk. Hoppas jag kan komma till skolan imorgon, det är så tråkigt att vara hemma. Skolan är bättre. Shit som jag säger, men det stämmer ju. Hoppas jag inte får några enerverande kommentarer nu där folk hatar mig för att jag hellre vill vara i skolan! Återstår att se.

La upp en bild på bilddagboken igår då jag hade kollat på filmen Juno. Sedan skrev jag om folk hade några filmtips så att man kan vara lite sysselsatt när man sjuk i alla fall. Fick massa tips, tänkte skriva upp dem här för er;

> The benchwarmers
> Saw 5
> Reservoir dogs
> Pulp Fiction
> Never back down
> Imaginary heroes
> Underworld
> Dead silence

Nu ska jag äta rostade mackor med prästost, smaklig spis säger jag till alla eftersom det nu är lunchtid! :)



Kommentarer
Postat av: Carranbarran

Du e söt ida, nu får du uppdatera ofta, det är kul att läsa. Nu ska jag se på friends, och dricka te, hörs sen, kjam

2008-11-12 @ 13:49:29
Postat av: sanne

Nämen här hittade jag dej x) trodde du hade blogspot x)

2008-11-12 @ 18:03:47
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback