Årets första grillning! :D

Hejsan! =) Idag som titeln visar grillade vi! Så gott och smaskigt det var alltså. Tog några bilder som ni sedan kan få se men inte nu tyvärr för att jag är inte hemma för tillfället jag är hos min bror i Helsingborg. Jag och Carran ska simma imorgon och ha det allmänt härlgt! =) Idag har jag även hunnit att studera lite psykologi och samhäll ute på verandan så man har ju även lycktats få lite fräsch solbränna. Något inte jag i alla fall har något emot. Klockan tickar och den säger att det nu är läggdags!

En funderare.. 

Måste sin studentklänning vara vit?

Jag har hittat en men dock ej helvit. Den e megafin, men tyvärr dyrare än min balklänning. Jag har ju ändå lyckats hitta en billig balklänning för endast 500 kronor! Totally crazyyyyyyy :D

God natt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback