"Bajs primer", minigolf & tur

Igår när jag befann mig på Familia rättare sagt i en affär som heter Matas, där de säljer smink och skönhetsprodukter. Så letade jag efter snygga ögonskuggor till min balsminkning dvs. det skulle matcha min gula klänning. Så hade jag hittat en fin som jag senare köpte. Finns på bild i förra inlägget. Men då skulle jag vilja veta priset på den skuggan jag hade hittat och frågade då experditen i kassan om pris och även råd och så.. Så visade hon då en grej som man skulle lägga över ögonlocket som en bas dårå, förstärkning av ögonskuggan och en som gör sminket mer hållbart under dagen. Och jag som precis hade lärt mig att det finns en sådan grej man kan använda på mitt inval, make up. Att det då hette Base primer, men då råkade lilla Ida istället säga  "är det en sån Bajs primer?" hahaha vilket jag tror nu inte hon experditen märkte men det var i alla fall en grej jag och resten av mitt umgänge kunde skratta åt rätt länge... mahaa ;P

Sedan vid sextiden igår träffade jag Alex och då spelade vi minigolf, shit det var åratals sedan jag spelade det. Tror det var i Åstorp med Sanne senast.. kul var det iaf.. Alex vann ganska överlägset. Efter minigolfen drog vi till han och körde sedan till Stranden med hans moppe.. hehe.. :) Kuligt.

Idag när vi hade slutat skolan satt jag och Freddi på en bänk utanför och solade. När vi sedan skulle gå så glömde jag min jacka.. och upptäckkte då inte detta förrän jag var vid min cykel 100 meter bort. Sedan ser jag en utlänsk kille gå mot mig och ge den.. shit.. jag trodde liksom att han skulle sno den, än just ge den mig.. Vissa människor är snällare än andra.. :D Jag bara "Åh tack så mkt" Han bara "Varsågod, ta vara på den, Sötnos" awwwwwwwww. Han var också en typiskt sån kille som är gangstakillen.. coolingen, tuffingen. Menmen gulligt av honom, det ska jag komma ihåg!







Jag på make up lektioneninnan idag, tihi.. i min snygga skinnjacka ;)

Kommentarer
Postat av: carranbarran

haha, du e allt en skojig prick idis...kommer kanske till er irmorrn..pusshej

2009-04-28 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback