Jahapp

Tjabba!
Idag har jag och syrran simmat. Det kändes bra att göra någon nytta så där mitt på dagen. Jag sov ju över hos Patrik så efter simningen hängde jag hemma hos honom med Pontus. Somnade tyvärr i hans bekväma soffa på grund av tristessen mitt på ljusa dagen!! Men blev pigg igen då jag drack en kyld cola. Sedan tog jag Carran och Pontus bussen hem till Smöris där det bjöds på stek.. med mammas utsäkta sås... DEN ÄGER! Ikväll har jag avnjutit popcorn framför talang :) Shit vilka talanger man fick se alltså. De e la najjs.

Imorgon bär det av till Ängelholm med Freddi och hennes kille Martin. De kommer och hämtar mig. Så kör vi sedan till hans lägenhet och möter upp hans polare Christopher. Martin skulle bjuda på middag var det tänkt. Det var även tänkt att vi skulle festa på kvällen sen med.. :) Det lär bli en del förfestande innan tror jag (Ni kan säkert gissa varför!). Hade tänkt ha på mig chinos, svart-vitrandigtröja och converse på dagen sen till festandet ska jag ha en klänning med silvriga paljetter.. :) Sen så blir det partaaaaaj :D Måste ju även sova där eftersom det inte kommer att gå några tåg eller sådant.. Så dagen efter ska jag ta tåget him mot kära Landskrona :P

här bjuder jag på en gammal goding ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback