Lotter

Igår skulle jag ta bussen hem från Helsingborg. Men var då först tvungen att ta ut pengar till bussbiljetten. Detta hann jag göra. Men då möter jag istället Patrik som jag precis sa hej då till som säger att mamma ska in till stan för något ärende så då kunde jag vänta där på henne istället för att behöva ta bussen. Då säger han att vi ska köpa var sin trisslott på olika pressbyrår undetiden . Detta gör vi och skrapar för glatta livet. Ingen vinst. Kommer jag med idén att vi istället kan köpa tialott för det svider inte lika mycket. Patrik bara jaja vi köper två då. Så byter vi pressbyrå och köper våra lotter. Ingen vinst där heller. Så ja där gick 45 kronor till ingenting. När fan får jag min miljon?
Jag väntar än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback