Äntligen..

är de mina! :D:D





Jag är kär!

Var som vanligt i skolan sen stack jag och Freddi till Lund. Vi gick runder på stan och kollade bokrean och massa andra affärer. Sen åt vi på Donkan och så kunde jag inte låta bli att köpa all stars. :D:D Weeeeeeeei äntligen! Sen kommer vi till anledningen till varför vi egentligen åkte till Lund, jo för att hämta ut gratisbiljetter till en ny film, Shopoholic. Man hör ju på namnet vad den handlar om. Så den filmen ska vi se den 10 mars. Ska bli kul ju.

Nu ska jag plugga psykologi, hörs!

Kommentarer
Postat av: sanne

Va fiiiina!

Scary, C och jag planerade att se den när vi skulle ha tjejkväll. Tyvärr fanns den inte till nerladdning :( Hoppas den e bra :D

2009-02-26 @ 19:43:40
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: sanne

För att den inte gick att ladda ner? Eller du menar tjejkvällen? Jag blev ju sjuk...

2009-02-27 @ 12:16:05
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback