"Corina Corina"

Just nu sitter jag framför Pattelingons dator hemma i hans lägenhet i Helsingborg! Megakul =) Vi ska snart äta spaghetti med köttfärssås, jag, Carran, Pontus, Margit, Alva (Margits kompis) och så klart Patrik själv. Vi allihopa har degat tillsammans idag. Bla kollat på fulhdtvapparater, fatta snygga de va.. och Band & olofsens tvs då den med 47 tum kostade 150 000 kronor! :D Vem har så mycket pengar att betala direkt kontant liksom.. jaja keep dreaming Ida ;) 

 

På tal om min titel så blidde den så för att vi lyssnade på en låten som Black Jack spelar, tihi ;)

 

Dont let dreams be drems få bli min slutpunkt på detta inlägg! 

 

Vi ses! 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tobias

det skiter jag i :D haha

2009-02-21 @ 12:37:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback