Ironi

Tjena! :)

Skriver nästan så mina fingertoppar glöder på mitt jätteintressanta sokul-arbete om filmen Crash. Förresten har ni aldrig tänkt på en sak till exempel då när man försöker skämta över msn, bdb eller här i bloggen är inte det världens enklaste. Ironin uppfattas inte alltid av alla och är väldigt svårt att beskriva med ord. HEHE! En av flera saker jag ligger och grubblar över när jag egetligen ska räkna massa får då lilla Ida ska nanna. Jaja, en kär vän till mig har i alla fall startat kategorier för när hon skriver ett inlägg med ironi och tvärtom, väldigt smart. Men lilla Ida har ingen större lust att skapa massa kategorier utan fortsätter istället i samma gamla mönster, vilken konservativ kossa man verkar vara nu helt plötsligt!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback