Nörd-inspirerat ;)

Hejsan Gullpluttar =)

Idag har jag bara städat en jäkla massa och även hunnit med att tvätta en mörk samt ljus tvätt. *skönt* Tog ner den trasiga stereon från hyllan och rensade där med böcker osv så nu ser det rent och fräscht ut. YEAH! När ska jag öppna samhälls eller historia-boken? Det får bli i morgon tror jag. Om en timme åker vi till Jenny och David i Viken för att fira Jennys födelsedag som var i tisdags. Jenny ska firas mera i sommar med alla hon känner.. då deras bebbe har kommit till världen. :D På tal om ingenting så har jag fixat mittbena då jag kände för den bara sådär haha lite kul ju. Håret är liksom inte van vid att vara åt de hållet men det gör det väl efter ett tag, hoppas jag.


(OBS att bilden inte är ifrån nuläget, bilden är tagen i torsdags)

Hej då snokare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback