Sjukis..

Jag är en usel bloggare som uppdaterar för sällan. Ska bättra mig, lovar! Kan ju börja med att klaga på min förkylning annars :P

Igår tillbringange jag största delen av dagen i sängen (sov till kl halv tolv!) Därefter tog jag en snabb dusch och så kom Jenny och hämtade mig och Patte så körde vi mot Hbg för att träffa Carran och Julien för att äta ute någonstans, det slutade med att vi åt på Thaicorner i stan (hbg) Sedan åkte vi till Patte för att ta emot hans nya soffa, soffbord samt tvbänk som vi sedan satte ihop. Mamma kom också på besök och vi fikade muffins med asmycket glasyr på, Robban kom också förbi en sväng! :P Jag och mamma lämnade sedan folket och körde hem för att avnjuta svensk husmanskost, det bjöds nämligen på hemmagjord potatismos med stekt falukorv. :) 

Idag hade jag ställt mitt alarm på 0700 men snoozade ända fram till 0720 så härligt :) Jag gjorde i ordning mig för en tripp till Löddeköpinge (Center syd) där jag mötte Freddi. Var väl där vid 0910 men tyvärr var inte Centan öppen då men lyckligtvis var ju Donkan de så vi gick in dit och beställde varsin varm choklad och en
 
kanelbulle. Mumsigt. Vi hade en del och snacka om så det var väldigt skoj! Sen efter det hann vi gå en runda på New Yorker och vi testade lite kläder bla. skinn(falsk)jacka och en tisha. Blev tyvärr inget handlat där. Efter det åkte jag och Freddi vidare till Kävlinge för att köra in Freddis mamma dit. Freddi körde, tihiii :D:D så kul va. Sen vid 1200 bowlade jag och Freddi. Megakul! Jag vann första serien men sen vann Freddi resterande fyra. Freddi lyckades få fyra strejker på raken!! Så bra va! Sen åt vi på Max och stack vidare till Centan igen för att gå ytterligare ett varv till. Där provade jag skitfina kläder på Gina som jag någon gång i framtiden ska köpa. Och hittade även all stars, rosa och svarta och vita. Vill fan ha alla alltså. Men ska nog börja med ett par vita, tycker jag passar till allt så kan man öka det där lite senare om man nu trivs med de. 





Ni får ha det så bra! Puss





  


Kommentarer
Postat av: sanne

"Idag hade jag ställt mitt alarm på 0700 men snoozade ända fram till 0720 så härligt :)" Sötnos då, jag kan snooza i två timmar ^^

2009-02-18 @ 01:54:09
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Så jävla kul det var! :D det får vi göra om sen, men en bowlingpartner så vi slipper trötta ut oss så mycket ;)

2009-02-19 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback