Flummigt

Love it! Idag var två av tre lektioner inställda vilket var skitbra då jag slipper missa så pass mycket. Jippi.

Idag har jag bara pluggat massa geografi för mig själv och Enya har sovit antingen på sängen eller i fåtöljen aww hon är för gullig. Sen när jag pluggade i sängen så klappade hon mig med sina tassar och ville leka eller bli klappad och jag försökte båda delarna. Sötnos där. Imorgon börjar jag kl 0835 men måste ändå ta den tidiga bussen vilket resulterar i att jag kommer till skolan 0745. Tjoho. Bra att Freddi också kommer vid den tiden så jag får joina henne lite. Efter geografin är det svenskatajm och sist en megalång lektion i Samhällskunskap C med Brittan (trollet) HAHA. Fast hon var ju sjuk idag fick jag senare idag reda på och då kanske vi slipper den lektionen i morgon.. hmm, undra det ja. Shit vad flummit detta inlägg blir men det skiter jag fullkomligt i. Om en vecka och två dagar är det jag som fyller år. Åh vad jag längtar. Ska ta en krogrunda med Freddi och några till på kvällen. (Om de har öppet) men det måste väl någon krog ha tycker man. Den 23:e är det utgång i Helsingborg med de bästa! <3 Shit har massor att se fram emot nu. Fast en del prov och sådant som ska vara avklarat tills dess och till och med efter i vecka 4 då alltså.


Framtida prov med mera:
14 januari - Sokulprov Kommunikation (satsa på VG)
20 janurai - Geografiprov jordskorpan grunden för vår livsmiljö (satsa på MVG)
22 januari - Historiaprov Kalla kriget del 2 (satsa på VG)
23 januari - Retorik Hyllningstal till min mamma (satsa på MVG)
27 januari - Geografiuppsats om Zambia och dess utveckling (satsa på VG eller kanske MVG kanske inte bestämma mig)

Ska se guldbaggegalan nu, ciao!



Robert Pattinson <3 Åhhh man blir helt crazy :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback