Munsårsida

Imorgon ska jag bannimej inte stå framför ugn eller spis och det är jag säker på. Har stått i som fan idag och det jag har gjort är mandelmusslor, sockerkaka, frukostbullar och även panerat spättor och all ära ska inte jag få men även min kära moder och min styvfarmor Brita. :) Verkligen ett bra team ska jag starkt få påpeka. Det är väl vad jag har sysslat med idag men även tittat på körslaget och den kör som jag både tycker och tror ska vinna är såklart team Wells. :D Den är bäst och han är mest musikalisk, undra varför egentligen...

Lilla Ida får ju som vanligt alltid munsår varannan månad  ungefär (oftast vid förkylningstider) och det har hon lyckats få idag. Just därför blev rubriken så om ni undrade.

Nu hade jag tänkt nämna några grejer som jag har funderat över under jullovet men även innan ska jag be och få tala om;

> När man har köpt godis en dag och sedan när man har tryckt i sig som en galning och ibland eller oftast äter man ju inte upp allt utan det blir över. Så då kan det vara smaskigt att äta lite när man verkligen blir sugen dagarna efter man köpt denna godispåse. Till min slutpunkt då. Varför smakar alltid den sista godisbiten så bra? Det är alltid då man vill ha mer. Aja får väl forska vidare.

> Ni alla har väl IKEA glas hemma i era kök eller vilka glas som helst egentligen. När dessa glas då börja leva sina sista dagar brukar det bli repor eller sådana hack. Man behöver inte nödvändigtvis inte slänga glasen för den sakens skull. Och vi har ett antal sådana glas här hemma. Varför lyckas man ändå alltid dricka ur glaset precis vid sprickan eller hacket med munnen? Hur stor är sannolikheten liksom och att det ändå lyckas ske. Ännu en grej som jag får fundera över. 

God natt! :D



 

Kommentarer
Postat av: sanne

Tycker du? Jag tycker den sista godisbiten är den äckligaste. Mår illa och vill ut och motionera, HAHA. Well well. Btw, Cicci och jag har bokat dej den 23:e :) HAHA. Puss.

2009-01-06 @ 20:43:59
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, jag e på!! :D:D

2009-01-07 @ 12:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback