Skola snart

Hejsan gott folk! =)

Om tio minuter ska jag gå till bussen men jag tänkte att jag under tiden kunde lämna några spår efter mig här i bloggen. Idag ska vi se fortsättningen på filmen, Crash. En film som handlar om rasism där flera olika historier visas  men som i slutändan hör ihop med varandra. Nice. Jag vill ha helg nu, SOVA UT!

Har jag inte berättat om det som hände i måndags eller?! Isf gör jag det nu, jag skrev i alla fall klart mitt arbete i geografi men sen sparades inte skiten vilket ledde till att jag inte lämnade in det. (hade ju inget att lämna?!) hahahahah sick.. inte min stil att skita i uppgifter sådär.. får rycka upp mig nu ju ;)

Nu tickar klockan snabbt som f.... men vi hörs damer och herrar, pussis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback