Städ + tvätt till 110 %

Redan igår bestämde jag att denna dag skulle bli en städ+tvättdag. Jag kände att det var dags! Så nu tar jag en paus i allt städande + tvättande för att skriva ett kort inlägg här i min kära blogg. Brukar ni handtvätta era bhar? Jag gjorde det idag. :D haha.. Fick för mig att läsa lappen på dem och då stod det att man skulle handtvätta dem och så då gjorde jag det. Det är kul att se hur rent vattnet blir alltså, väldigt rent vatten :P (ironisk då)

I måndags var jag i Malmö med en kompis och vi fikade och gick runder i staden. :) Det var k-k-kalt men mysigt!

Igår tillbringade jag dagen med min kära familj i Hyllinge, vårt syfte var att leta soffa till min broder Patrik som snart ska flytta hemifrån till Helsingborg. Men det resulterade i ingenting beställt. /: Vi tjatade på honom i evigheter eftersom det trots alls tar 6-8 veckor att få hem den, varför jo för att de gör dem efter ens beställning. Först var vi på Härliga hem men inga glada miner  där (ingen soffa hittades här) sedan drog vi vidare en sväng till Living i Helsingborg. Ligger vid Berga. Där hittade han en fin men det blev ändå ingen beställning. Soffan var ju heller inte billig, den kostade hela 9990 kronor har jag för mig. Så jag förstår varför han inte beställde. På kvällen åt vi tacos som var tillagad av mig. (A) Mycket gott!

Nu kallar dammsugaren på mig att jag ska fortsätta städa mitt rum! :P

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tror jag inte!

2009-01-07 @ 15:45:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback