Tips nu tack! :)

Det är knepigt det där. =P Ödet gillar vi enormt och jag tror defenitivt på det. Säger inte direkt varför här i bloggen men kuligt är det. De som vill veta får fråga privat, via mobil eller något annat lämpligt.

Idag har jag inte gjort så mycket. Tillbringat min jullovstid med att studera kapitel 5 i geografiboken. Har ju prov på min födelsedag och vill undvika att plugga dagarna innan så därför valde jag att göra det idag. Sedan har man varit ute i det kalla vädret med Enyapenja. Ogillar verkligen att gå ut med henne då hon alltid stegrar när det kör förbi bilar och om hon inte gör det skäller hon! Väldigt eneverande. Sanne vill du hjälpa mig? Eller kanske till och med han som kan tala med hundar, vad han nu heter. Från det till något annat. Vad finns det att göra förutom bio och shoppa på jullovet? Behöver gärna tips! Snarast! ;)

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: ERIK

jag svarar på så många som jag hinner med, jag får cirka 200 kommentarer per dag. har ungefär 400 att svara på nu, så jag håller på för fullt ska du veta! :P

2009-01-03 @ 22:08:47
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: sanne

Hej Ida. Det enda du kan göra med Enya är att vara dominant. Visa att det e du som är ledare. HAHA. Vill inte låta som värsta "jag-vet-allt-om-hundar" men det e ju typ det enda man kan göra. Btw. Om du menar han svenska så ska du inte göra som han. Han suger. Cesar Millan är mkt bättre :D

2009-01-06 @ 20:50:50
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: ida

jag menade han amerikanen.. han svenska har jag hört e kass :P

2009-01-07 @ 12:33:27
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback