Breathe slow

Igår var det först lärarmidddag där klassen bjöd fyra lärare som vi haft under dessa tre år samt vår hjälte Karl Marscha som även är syo på vår skola men som pensioneras nu i samband med vår student. Jag åt en supergod tychoburgare och drack ett glas vitt.  När man var mätt och belåten plus lite onykter for jag och en del av klassen vidare till Tages där det förväntades studentfest. Där dansdade vi till studentsången och sjöng som bara den. Synd Freddi att du tyvärr inte följde med.. men det går fler tåg!

Jag vaknade lite innan åtta och var fortfarande trött så jag sov vidare till klockan halv tolv vilket betydde att jag missade studentbrännbolen.. 

Idag har jag spenderat stora delar att dagen framför tv:n, tittade på en realityserie om hemmafruar på trean.. shit vad rika vissa människor kan vara alltså. Jag hade också tänkt hitta en superrik man att spendera resten av mitt liv med!! Så jag också kan ligga på soffan halva dagen och resterande shoppa som en galning. Nej fy, jag tror man tröttnar.. eller?

Just nu dricker jag té som är i smak av svart vinbär, älskar svart té eller all té överhuvudtaget. Dricker det iställer för kaffe som jag hatar... eller ogillar som är bättre att säga. hihi

Jag tar ju studenten snart och är riktigt sugen på att åka utomlands men vill inte göra det i min ensamhet utan med någon eller kanske några. Typ var som. Är så trött på detta tråkiga samhälle... typ vill ha mijöbyte.. Bara resa runder kanske läsa en språkkurs eller arbeta som aupair eller läsa makeupkurs någonstans i Los Angelses eller jaaa utomlands.. Kontakta mig om ni också har lust med detta! Peace out.




Kommentarer
Postat av: Blondinbellas största idol

När åker vi?

2009-06-10 @ 17:15:03
URL: http://v-schultz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback