Fina gratulationskort! (:

Citerar direkt från korten.

"Vänner som du är svåra att finna. Hej min bästis! ( : Om pojkvänner brukar man säga att man måste råka ut för många stenar innan man hittar en diamant. Om det samma gäller vänner så behöver jag inte leta vidare, för då har jag redan funnit min diamant. DU! Grattis på studenten! ( : Puss Fredrika. Tack för att du är min vän" 

Jag har bölat liter efter att ha läst detta vackra kort!! Tack Freddi för denna tid, detta är bara början! <3


"Kanske inte ett studentkort men väl en söt tjej, precis som du Ida ( :. Stort grattis på din studentdag! Du har kämpat så bra och jag är verkligen stolt över dig. ( : Nu väntar det vuxna livet på dig, njut av allt och ta vara på varje ögonblick av lycka och glädje. du är bäst lillasyster ( : Puss och kram från stora syster Caroline."

Detta är också ett underbart kort, så fina och snälla ord från min syster. Är så glad att jag har dig och att du alltid lyssnar på vad jag har att säga. Tack för allt stöd! Puss <3


"Grattis vår älskade IDA! Du är en viktig pärla och vi är så stolta att du nu tagit studenten. Kom ihåg: Lev livet här och nu, det går aldrig i repris. Vi älskar dig. / Josefine, Bart, Jenny, David, Milo, Patrik och Noah."

Ännu mera tårar... shit så snälla ni är! Tack bästaste ni <3

Nu måste jag hämta servetter och torka tårarna.

Hej hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback