Happy

Tjena! 

Idag har jag och Carran hunnit sola lite i stadsparken i Helsingborg men sen kom molnen och även mamma och då for vi vidare till familia istället där vi gick runder och kollade kläder. Hittade asfina jeansshorts och ett linne på vaGina. Den affären har börjat bli min favorit då jag alltid lyckads hitta fina kläder i min smak där. Dock följde kläderna ej med mig hem. Köpte istället två birkabullar och tuggade snabbt i mig för att fylla min tomma mage med. Väl på familia ringde Tim mig, Pontus kompis. Han frågade om jag ville sälja jordgubbar efersom han har ett sådant jobb fast vid oss med detta erbjudande var nere vid hamnen i Borstahusen. Så jag fick nummret till bossen dvs. bonden som håller i det och odlar alla dessa jordgubbar. När jag kom hem ringde jag då bossen och berättade att jag kunde jobba och han skulle sedan ringa upp om de kunde erbjuda några timmar till mig. Sedan efter några minuter ringde han upp och sa att jag kunde börja redan imorgon kl 1400 och sedan fortsätta på söndag kl 1100. Det är ju endast en vecka kvar av jordgubbssäsongen så förmodligen får jag jobba några dagar till innan det är helt slut. Gött med extra cash dvs!! :D:D

Detta firas med riktigt bra låtar!! Jag vill till Hultsfredfestivalen vem vill följa med???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback